Theater-Stammtische 2023

Januar – Beim Thalhauser in Altenmarkt

leider gibts koa oanzigs Buidl, schod, oba wos ma so hört wars wieder recht schee …

Februar – Faschingskegeln beim Luigi

Spiel, Spass. Maschkara wos brauchts mehr? Hellau und gut Holz!

März – Braystübal Alderdersbach

As Dringa hods im Stübal eh gem, a gscheide Brotzeit ham ma dabei ghabt; an Hunga und Durschd sowiso. Schee wars wieda. Mia hams genossn: as süffige Oidasbegga Bia vom Fassl, de gschmackige Brotzeit und an gscheidn Ratsch mit nette Leit. Ja und a Musi hod aa a bissl fia uns gspuid.

April – Frühlingsstüberl

Mia hams uns wieder guad geh lassn …

Juni – Biergarten Pirkl

Mitten in da Schdod in Niederbayern mit südlichem Flair. Suizn, Currywiaschd und Grillgemüse warn da Renna. Dea One oda de Andre hod se sogar a Nachspeis gönnt.

Juli – Biergarten im Gasthaus „zur Überfahrt“ in Thundorf

Wia da Nam ned unbedingt vermuten lässt is des a Pizzaria; mit ana freindlichen Wirtin und sehr gutem Essen. Und an scheena Biergarten hams aa! Wir hams uns wieder recht guad geh lassen, bis uns a aufziehendes Wedda auf- und hoamgscheicht hod. De mehren warn übringens mitm Radl do. – Gnau gnumma war da Sepp da oanzige mitm Radl, de andan ham E-Bikes ghabt …

November – Weinabend der AH Buchhofen

Kurzentschlossen verabredeten wir uns zum Weinabend der AH Buchhofen. Deren Vorsitzender und Theatervereinsmitglied Rainer Weber hat uns einen Tisch reserviert und so hatten wir einen schönen Abend bei gutem Wein und guter Musik.

November – Ripperlessen bei da Eder-Wirtin z Untergessenbach

Mittlerweile eine Tradition im November. Es haod wieder an jedem und ana jeden gschmeckt, angeblich is aa nix überblim. A Ratsch is natürlich aa ganga, oiso a gelungener Abend.